torsdag 23 juni 2011

barbros midsommarfirande:-)

 idag så var vi bjudna till ängelas dagmamma på hennes årliga midsommarfirande:-) i vanliga fall så hämtar jag lillan vid tre,men idag så åkte vi dit tidigare för att fira midsommar med barbro<3 här har hon knopat ihopa en midsommarstång och när jag lämnade ängela i morse där så var det en underbar doft i hennes hus när hon då bakade tårtorna som hon bjöd oss på sen:) man kommer verkligen till ett hem å det är så mysigt ska ni veta...vi är sååå otroligt nöjda över våran dagmamma,och just valet dagmamma kommer jag aldrig att ångra<3 personligt och givande och allt därtill..<3 inget ont till er därute som har dagis..detta passar OSS bäst helt enkelt<3 :-)
 ängela tyckte det var riktigt skoj å dansa kring stången<3 hihi ja...lilla gumman<3 hon va för goo`<3
 här dansas det för fullt med alle sånger som små grodorna..prästens lilla kråka..räven raskar o andra sånger:-) å hoooj va vi dansa,hehe:-)
 närmast kameran är ella å så har vi lilla tuffingen sigge,med sin mamma och sen våran lilla fisa o sen mattis:-)
 <3 våran lilla tjej <3 hihi å när vi dansa runt i ring där så va dä ena nästan lite svårt att hänga med med di små skankerna;-) men dä gick allt å skojjigt hade hon:)
 vårat ljus<3...
 här dansar vi lite för oss själva oxå;) <3
hon fick oxå presenter av barbro<3 en skojjig rosa boll och så den här badringen här till vänster:-) den till höger är en rolig bassäng som jag köpte häromdagen:) så när vi inte orkar åka ner till sjön å bada så tappar vi upp våran egna "lilla sjö" här på skullen;-)

sista jobbarnatten på några veckor nu inatt då:-)

fasligt nära semestern nu;)

YIIIHOOOO:-D

å höll ju på att glömma i all hast..GLAAD MIDSOMMAR ALLA NI SOM KOMMER OCH HÄLSAR PÅ MIG HÄR PÅ MIN FOTOBLOGG,hoppas ni får en alldeles underbar midsommar<3 varma kramar om er alla<3

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar