lördag 18 juni 2011

cykeltur på morgonkvisten:-)

 imorse efter frukost så tog ängela en cykeltur (med hjälp av mor sin) bort till grannhästarna<3
 hon verkligen ÄLSKAR sin cykel:-) ska åka hela tiden verkligen<3
 här känner vi på blommorna<3
 jag gillar det här fotot jättemycket ovan här<3
 å så har ju cykeln en sån skojjig ringklocka;-)
 hehe;) ängela sitter fortfarande som klistrad på sin cykel..medans jag fotar färgerna som visar sig i våran trädgård<3

 pionknopp??!
 det här fotot gillar jag mycket med<3
vyn inifrån våran ek<3

och vid foten av våran ek...där är majsan och musse begravda(mina två katter)..men det är ju endast deras skal som ligger här...deras själar är någon annanstans<3..jag känner dom verkligen i mitt hjärta..och den känslan kände jag även när dom gick över..jag kände och känner ett sådant lugn och frid i hjärtat på något sätt..<3 och det hoppas jag betyder att dom nu har det bra<3 jag älskar dom så otroligt mycket<3 det hoppas jag (och vet ändå nånstans) att dom känner att jag gör.

lita alltid på känslan du känner inom dig.....<3

hej då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar