onsdag 29 juni 2011

första plasket i våran egna lilla sjö;-)

 ååå håååj vad skoj dä va tyckte liten tjejja<3 :-)
 glädjen jag ser hos dig värmer djupt in inom mig<3

 hihi<3 jag vet inte riktigt vad damen har för sig här;) kammar pappas hår på benen kanske,hehe:-) ja,hon pulade med det en bra stund iallafall:)

 myyycket skvättande blev det:-) Speciellt efter att mor hennes visade hur man skvättade riktigt bra;-)
 jag var i skövde igårkväll och åt på restaurang med min fina vän silvia<3 mycket mysigt och  vi pratade i timmar<3 fotade denna snygga blomma vid fontänen i skövde:) o givetvis...hehe så är det även denna gång en liten fluga som vill medverka framför kameran;-)
och förstår ni... :-( idag sa fick varan lilla tjej sitt första getingstick... jag höll på å diska i köket,och hon var i vardagsrummet o lekte,och rätt som det var så hör jag "det där" skriket ,då man hör att det VERKLIGEN är något (ni vet)... så jag for in dit och trodde först att hon klämt sig i hjälmen..men då såg jag den lille mannen:-/ och förstod direkt..o han såg allt bra dåsig ut.. på den lilla tummen som blev bra svullen..hon tyckte väl att det här var en rolig liten grej,den tar jag upp..men ack då:-/ där fick hon för det..det gillade INTE "den lilla grejjen" ;)  det var allt en nedrans tur att hon inte stoppa honom i munnen!!! det vill jag inte ens tänka på:-/ 

men nu verkar hon inte känna av sticket längre:-) snart här så ska vi cykla ner till sjön och svalka oss:-) ska bli väldigt mysigt<3

ta hand om er<3

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar