fredag 24 juni 2011

"tuffast i stan" ;-)

 den här lilla tuffingen hade hoppat på min arm imorse:-) här undrar han frågande vem jag är och hur í "larvarns" han hade kommit dit han satt;-)
 jag har aldrig sett en sådan här liten tuffing innan..han har små gula kulor på ryggen och är väldigt luden,går knappt att urskilja vad som är fram å bak ..
 om man inte sträcker på sig så ser man ju inget;-)
 ja..som ni ser..kulorna på ryggen..ja,han ser verkligen festlig ut den lilla mannen/damen:-) jag satte honom på en postlåda på slåttervägen och fortsatte min färd:)...
 ...och då får jag möta denna väldigt vackra räv<3 han verkade inte bry sig så mycket om mig..han gick över vägen framför bilen och fortsatte sin promenad förbi bilen och ut i skogen<3 och jag fiffla upp med min kamera o hej å hå..o varför skulle han vänta på att jag skulle bli färdig med det;) han fortsatte ju sin promenad eklart..men en snabb och något suddig bild fick jag på dig lilla livet<3  han var nästan lite svartspräcklig ju..han var mycket vacker tycker jag<3 det är inte alltid man kommer så nära rävarna..så jag tackar varmt för detta snabba möte<3 


och så detta lilla livet som står och betraktar mig<3...och jag kom på mig själv hur jag satt och bara njöt av att beundra honom och all daggen och solen som lyste på allt och gjorde det extra vackert<3 det värmer i hjärtat när jag beundrar all skönhet<3...det är verkligen....LIVET...<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar